vineri, 4 februarie 2011

povestea stefaniei

pe data de 07.01.2010 am ramas insarcinata.inca de la inceput au fost probleme.la un control am aflat ca sunt gemeni.la alt control ca sunt tripleti iar la 8 saptamani ca sunt cvadrupli.dr nostru ne-a recomandat reductie embrionara.eu aveam o cezariana cu un an si 4 luni inainte si corpul meu nu ar fi rezistat la o sarcina cu 4 copilasi.a fost cea mai grea decizie din viata mea mai ales ca sotul meu nu a fost deloc alaturi de mine.m-a acuzat ca am luat tratament sa raman gravida si uite ce s-a intamplat in loc sa am rabdare sa raman natural.spunea ca acesti copilasi nu sunt dar de la dumnezeu.mama mea ma sfatuia sa fac avort.ea si o dr la care am mers sa-i cer parerea.nu puteam sa fac asta.am mers la preotul Toma, duhovnicul familiei si i-am povestit.el saracul a cerut ragaz sa vb cu mitropolitul si apoi ne-a chemat sa stam de vb.dr meu imi spusese ca nu voi putea tine sarcina cu 4 , ca 2 sunt in acelasi sac si vor putea iesi cu malformatii.a decis sa reduca pe cei doi din acelasi sac,erau 2 fetite.cu dezlegare de la preot si cu inima oarecum linistita am plecat inainte de Paste la maternitate sa fac reductia.nu va pot spune ce frica am tras.a fost ingrozitor.doar dumnezeu m-a intarit si m-a ajutat sa rezist si pe dr sa reuseasca.reductia inseamna inteparea celor 2 fetite in inima si moartea lor.urmau sa se resoarba pana la nastere. pana aici SUNT O CRIMINALA.mi-am omorat 2 fetite si nu imi voi ierta asta niciodata.dupa reductie si pana la 6 luni a fost o sarcina grea dar dumnezeu ne-a ajutat si a fost bine.la 6 luni au inceput contractiile.pe 06 iulie m-am internat .am stat in spital pana pe 07.09am stat in perfuzii sa nu nasc si dumnezeu m-a ajutat si daca nu se intampla nenorocirea nasteam la termen.asa am nascut la 8 luni.dr meu era in concediu si m-a lasat in grija altuia.acel dr nu a avut grija de mine asa ca pe data de 02.09 la 8 dimineata dr de la vizita mi-a zis ca stefania( asa trebuia sa o cheme) nu mai are puls.am crezut ca e un cosmar.a fost sunat dr meu la 8.30 .stefania avea puls la eco 57 -58 batai/min.voi trai toata viata cu ideea ca se mai putea face ceva dar nu s-a facut.dr meu a zis ca vine el sa ma opereze.am intrat in operatie la 11.tarziu dupa parerea mea.eu cred ca daca isi dadeau interesul stefania era acum in bratele mele.a doua zi dr meu a venit si mi-a zis ca stefania avea cordonul in jurul piciorului de 2 ori si de aceea a murit.in ultimul timp era foarte agitata in burtica.marti seara avea pulsul 137 batai /min deci era ok.totul s-a intamplat joi sau joi noapte.in fiecere zi din viata ma voi gandi ca daca nu dormeam asa profund in seara aceea as fi vazut ca nu misca cu toate ca la gemeni e greu sa spui care misca si care nu.
am refuzat sa o vad si asta e alta durere a mea.am fost lasa si acum regret.nu am ce visa, nu am nici on amintire decat aceasta poza.

Photobucket

am refuzat autopsia si am cerut sa o iau acasa.nasa ei de botez( care urma sa fie) a adus rochitica si cei de la morga au imbracat-o iar sotul meu a ales un frumos sicriu mic si simplu.a fost ingrozitor sa-mi ingrop fetita si sa nu imi pierd mintile.nu puteam pt ca in spital ma astepta sa il aduc acasa , matei, fratele geaman al stefaniei.e dureros sa vb despre ea dar multumesc lui dumnezeu ca il am pe matei si pe andrei fratele lor mai mare.am doi baieti pe pamant si 3 ingerasi fetite in ceruri.cel putin asa imi place sa cred.si acum urmeaza intrebarea mea. e stefania inger sau nu?dar surioarele ei? te iubesc si te voi iubi toata viata mea
Photobucket

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu